Home / Retour zenden

Retour zenden

Heb je een artikel besteld, maar wil je hem graag retourneren? Dat kan! Het artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst retour worden gezonden, mits ongebruikt en onbeschadigd. Goederen kunnen afwijken van foto’s qua maat, uitvoering en/of kleur. Edelstenen en mineralen zijn natuurproducten, elk stuk is uniek.

De verzendkosten zijn voor de verzender. Gaarne retour zenden naar:

Ruben Robijn
Dijkgraaf 28
6921 RL – Duiven

Stuur altijd jouw bestelbevestiging mee, dan kunnen wij jouw (aan)vraag sneller in behandeling nemen.

Boeken(set)

Wanneer het echter een boek van de set Holistisch leven, moeiteloos gelukkig zijn of Hoogsensitief? Je grootste kracht betreft, neem contact op met de boeken klantenservice via boeken@zoma-opleidingen.nl. Je kunt boeken binnen 14 dagen weer terugzenden, hiervoor kun je je postcode en ordernummer op deze portal ingeven. Volg daar verder de aanwijzingen. Dit geldt dus alleen wanneer je retour een boek betreft.

Artikel defect, incompleet, of beschadigd ontvangen

Wanneer je onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen kun je eerst contact opnemen met de klantenservice facilitair@zoma-opleidingen.nl. Dit binnen een termijn van 10 werkdagen. Wij zullen, indien nodig, de artikelen kosteloos omruilen.

Als je zending uit meerdere artikelen bestaat, vragen we je om zo snel mogelijk na ontvangst van de goederen te controleren of de hele zending goed is ontvangen, dus helemaal compleet is. Mocht dit niet het geval zijn, verzoeken we je dit binnen 5 werkdagen door te geven aan onze klantenservice via facilitair@zoma-opleidingen.nl.

Bij schade

Wanneer er schade aan een artikel is, vragen wij je dit binnen 10 werkdagen eerst te melden via de e-mail facilitair@zoma-opleidingen.nl. Vermeld dan het volgende:

  • Factuurnummer waarop het artikel vermeld staat
  • De exacte klacht
  • Foto’s van de schade

Wij nemen dan contact met je op over de afhandeling van de schade. Het is niet altijd nodig het artikel retour te sturen. Mochten wij dit wel van je vragen, dan vergoeden wij de verzendkosten van je retourzending.

Bij een klacht over afhandeling of levering

Mocht je een klacht hebben over de afhandeling van je bestelling, vraag, levering, of iets anders omtrent je bestelling, stuur ons dan een e-mail via facilitair@zoma-opleidingen.nl. Wij zullen dan contact met je opnemen voor een oplossing en eventuele verdere afhandeling.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Overige vragen

Voor alle andere vragen verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden die staan op de webshoppagina van ZoMa Webshop B.V.